Tävlingsbinderi

Nu har vi fått börja brainstorma på får första uppgift i skolan som handlar om tävlingsbinderi :) Vi har fått uppgiften att göra en bukett som vi skulle vilja ge Lady Gaga. När man gör tävlingsbinderi gör man ofta mer crazy grejjer :) Eftersom vi har fått en tänkt person gäller det att kolla hur hon klär sig, hur man uppfattar henne som person mm.

jag har suttit ganska länge idag och tittat på bilder och funderat över vad jag ska göra. Jag tror att jag har kommit fram till en bra idee om den bara går att genomföra på ett bra sätt :) Jag ska inte avslöja vad jag har tänkt mig än utan det kommer senare... :P

förtsättning följer.... ;)

Skrivet av: Malin F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0