tävlingsbinderi

igår på skolan tränade vi på tävlingsbinderi. Vår uppgift var att göra en bukett som var tänkt till lady gaga. Det är kul att se hur olika man tänker på samma uppgift och till samma person. jag använder mig av vita rosor och aliminiumfolie för jag upplever lady gaga som väldigt vit och silver. Jag använde mig också av raka former för att jag tycker att det är hon.formen ska på ett sätt återspegla hennes kläder och klädstil, som en klänning med smal midja och stor krage. glasögonen ska både representera glasögonen som hon alltid bär men också som rosätterna hon ofta har( och i detta fall i midjan. men jag ville ändå inte visa direkt någon speciell form utan det är upp till betraktaren själv :)

Allas arbeten blev iallafall väldigt fina :) och här är en bild på mitt arbete






Skrivet av: Malin Fu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0